Versandart
Minimální odběr:pro jakýkoli odběr zboží je stanoven minimální velkoobchodní limit 200Kč bez DPH na jeden daňový doklad. Omlouváme se tímto menším odběratelům, ale jsme velkoobchod. Ceny dopravného:
1) OSOBNÍ ODBĚRZboží lze odebrat osobně kterýkoliv pracovní den od 8,00 - 16,30hod. na adrese: Ceit spol. s r.o., Kuřimská 23, 621 00 Brno. V jiný čas a den jen na základě telefonické domluvy. Obchodní oddělení a sklad Kuřimská 23 Telefon: +541 247 253 2) KURÝRNÍ SLUŽBA PPL - balíková služba - do 30kg (tel:840 775 775)Zboží je touto přepravní službou odesíláno každý den. Přepravní služba by měla zásilky doručit následující pracovní den po odeslání. O přepravě a čísle zásilky je zákazník informován mailem na zaregistrovanou adresu. Na stánkách www.ppl.cz lze najít podrobnější informace o právě probíhající přepravě, případně je možné se spojit s doručovací depem a upřesnit způsob doručení. V případě, že potřebujete zboží ráno, můžeme nechat zásilku uložit na doručujícím depu a vy si ji můžete osobně vyzvednout v čase provozních hodin depa. V tomto případě je nutno do objednávky zřetelně uvést tento požadavek. Pro jistotu doporučujeme se telefonicky spojit s našim obchodním oddělením a to zajistí uložení zásilky v depu. Pro vyzvednutí je nutno znát číslo zásilky!!!! Depa PPL najdete níže. V případě, že nebudete s jistotou po celý pracovní den v obvyklém místě k zastižení, můžeme zásilku zaslat na jinou vámi určenou adresu. V tomto případě je nutno do objednávky zřetelně uvést dočasnou dodací adresu, jméno a telefon na kontaktní osobu v místě doručení. Pro jistotu doporučujeme se telefonicky spojit s obchodním oddělením a to zajistí bezproblémové přesměrování zásilky. Samozřejmě i v tomto případě je možná varianta zaslání na doručovací depo s osobním odběrem. POZOR!!!! při předávání zásilky vždy společně s řidičem přepravní společnosti zkontrolujte neporušenost obalu zásilky. V případě, že očekáváte příchod křehké zásilky (datový rozvaděč), zkontrolujte s řidičem přepravní společnosti i obsah zásilky. V přípdě jakéhokoliv problému zaznamenejte závadu do přepravního listu a informuje nás o poškození zásilky. Pokud na poškození zásilky příjdete později, může vzniknout problém s reklamací. V případě, že přepravní společnost reklamaci přepravy neuzná, nemůžeme převzít za škodu odpovědnost a dobropisovat poškozené zboží!!!! 3) ZASLÁNÍ KURÝRNÍ SLUŽBOU PPL Sprint - paletová služba - křehké zásilky a zásilky nad 30kgZákaznický servis tel: 840 775 775 Zboží je touto přepravní službou odesíláno každý den. Přepravní služba by měla zásilky doručit následující pracovní den po odeslání. O přepravě a čísle zásilky je zákazník informován mailem na zaregistrovanou adresu. Na stránkách www.ppl.cz lze najít podrobnější informace o právě probíhající přepravě, případně je možné se spojit s doručovacím depem a upřesnit způsob doručení. V případě, že potřebujte zboží ráno, můžeme nechat zásilku uložit na doručovacím depu a vy si ji můžete osobně vyzvednout v čase provozních hodin depa. V tomto případě je nutné do objednávky zřetelně uvést tento požadavek. Pro jistotu doporučujeme se ještě telefonicky spojit s našim obchodním oddělením a to zajistí uložení zásilky v depu. Pro vyzvednutí je nutno znát číslo zásilky. Depa DHL najdete níže (nejsou všude shodná s depy PPL) V případě, že nebudete s jistotou po celý pracovní den v obvyklém místě k zastižení, můžeme zásilku zaslat na jinou vámi určenou adresu. V tomto případě je nutno do objednávky zřetelně uvést dočasnou dodací adresu, jmého a telefon na kontaktní osobu v místě doručení. Pro jistotu doporučujeme se telefonicky spojit s obchodním oddělením, které zajistí bezproblémové přesměrování zásilky. Samozřejmě i v tomto případě je možná varianta zaslání na doručovací depo s osobním odběrem. POZOR!!!! při předávání zásilky vždy společně s řidičem přepravní společnosti zkontrolujte neporušenost obalu zásilky. V případě, že očekáváte příchod křehké zásilky (datový rozvaděč), zkontrolujte s řidičem přepravní společnosti i obsah zásilky. V případě jakéhokoli problému zaznamenejte závadu do přepravního listu a informujte nás o poškození zásilky. Pokud na poškození příjdete později, může vzniknout problém s reklamací. V případě, že přepravní společnost reklamaci neuzná, nemůžeme převzít za škodu odpovědnost a dobropisovat poškozené zboží. DEPA PRO ZÁSILKY PPL - zákaznický servis tel:840 775 775Depo 01 Praha 10 - Uhříněves (doručuje Praha východ), Bečovská 939, tel:225990611 (10-20hod.) Depo 02 České Budějovice - Hlinská 2, tel 387000820, 830 (10-19hod.) Depo 03 Plzeň -Borská pole, Podnikatelská 32 tel:377338641, 642 (10-20hod.) Depo 04 Nové Modlany - CTPark Teplice, Kateřinská 95 tel:412709379, 380 (11-20hod.) Depo 05 Hradec Králové, Březhradská 199/2a, tel:495404801, 802 (10-19hod.) Depo 06 Brno -Líšeň, Drčkova 3, tel:544120411, 412 (11-20hod.) Depo 07 Ostrava - Františka a Anny Ryšových 1168/21, tel:595222326, 327 (10-20hod.) Depo 08 Slušovice, Nové Dvory tel:577981369, 374 (10-20hod.) Depo 09 Olomouc - Nemilany, Dolní Novosadská VGP Park Olomouc, tel:585495250 (8-17hod.) Depo 10 Praha 5- Řeporyje (doručuje Praha západ), K Třebonicům, tel:22533111, 116 (10-20hod.) Depo 11 Liberec - Františkov, Americká 363, tel:485151676 (10-20hod.) Depo 12 Humpolec -Jiřice 270, tel:565300401, 402 (10-19hod.) Depo 14 Líbeznice (doručuje Praha sever), Mělnická 109, tel:225331505 (10-20hod.) Centrála Praha Malešice (nedoručuje) U Vozovny 658/8 - pouze pro reklamace tel: 255331800
Depa pro zásilky DHL - zákaznický servis tel:840 775 775Depo 31 Praha Říčany - Jažlovice Zděbradská 92 - hala DC4 (8-17hod.) Depo 32 České Budějovice Hlinská 2(8-17hod.) Depo 33 Plzeň Borská pole, Podnikatelská 32 (8-17hod.) Depo 34 Nové Modlany, Kateřinská 95 CTPark Teplice (8-17hod.) Depo 35 Hradec Králové, Březhradská 199/2a (8-17hod.) Depo 36 Brno - Modřice, Evropská 840, CTPark (8-17hod.) Depo 37 Ostrava-Hrabůvka, Podnikatelská 877 (8-17hod) Depo 39 Olomouc -Nemilany, Dolní Novosadská VGP Park Olomouc (8-17hod.) |