Reklamace
Reklamace při poškození při přepravě
Pokud obdržíte zásilku poškozenou přepravou je třeba ji okamžitě reklamovat řidiči a zapsat poškození do přepravního listu nebo zásilku odmítnout. Pokud poškození zásilky nebylo při převzetí zřejmě, je třeba do 24hodin od převzetí zásilky zaslat reklamaci písemně na adresu ceit@ceit.cz a poškození zadokumentovat na fotografii včetně fotky přepravního obalu. Jedině tak můžeme reklamaci uplatnit u přepravní služby. Do zaslaní kompletní fotodokumentace a jejím potvrzení převzetí prodejcem není možné zásilku odeslat zpět.
Reklmace zboží
- Na dodané zboží poskytuje prodávající kupujícímu záruku 24 měsíců, popřípadě u předem specifikovaných produktů delší.
- Záruční doba počíná běžet ode dne dodání zboží kupujícímu.
- Záruka na jednotlivé zboží se nevztahuje na škody způsobené:
- neodborným zacházením, obsluhou nebo neodbornou instalací,
- mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením,
- používáním dodaného zboží v rozporu s přiloženou dokumentací a návody k obsluze,
- vnějšími vlivy nebo škody způsobené vyšší mocí (např. přepětí v elektrické síti a živelné pohromy),
- zásahem a úpravami do dodaného zboží v rozporu s přiloženou dokumentací a návody k obsluze.
- Reklamace je možné podávat emailem na ceit@ceit.cz nebo písemně na adresu sídla prodávajícího Ceit Brno s.r.o., Kuřimská 558/23, 621 00 Brno, Česká republika.
- V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo požadovat po kupujícím náhradu nákladů souvisejících s neoprávněnou reklamací.
- Reklamované zboží dopraví kupující na své náklady na provozovnu prodávajícího, jestliže není dohodnuto jinak.
- Prodávající se zavazuje odstranit vady vzniklé na dodaném zboží v průběhu záruční lhůty (do 30 dnů) v termínu dle dohody s kupujícím, respektive bez zbytečného prodlení od oznámení vady.