☻ Máme otevřeno. Bezkontaktní výdej zboží každý pracovní den od 8:00 do 16:00.

Prostředkem, jak docílit maximální spokojenosti zákazníka, je kvalitní a vstřícný servis. Na veškeré dodávané zboží platí záruční doba minimálně 24 měsíců. Tato záruční doba běží ode dne převzetí zakázky.

Reklamované zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) nebo osobně po předchozí tel. domluvě na naši adresu (Kuřimská 23, 62100 Brno). Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu a doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží prodávajícím.

V případě neoprávněné reklamace prodávající reklamaci odmítne a zboží vrátí kupujícímu na jeho náklady.

Pokud obdržíte zásilku poškozenou přepravou je třeba ji okamžitě reklamovat řidiči a zapsat poškození do přepravního listu nebo zásilku odmítnout. Pokud poškození zásilky nebylo při převzetí zřejmě, je třeba do 24hodin od převzetí zásilky zaslat reklamaci písemně na adresu ceit@ceit.cz a poškození zadokumentovat na fotografii včetně fotky přepravního obalu. Jedině tak můžeme reklamaci uplatnit u přepravní služby. Do zaslaní kompletní fotodokumentace a jejím potvrzení převzetí prodejcem není možné zásilku odeslat zpět.